Övernattning, frukost på säng och lek i snön

Vi spenderade gårdagskvällen/natten hemma hos mormor och morfar med lek, mat och massa bus! Jag var innan det på begravning så det blev en lång dag för Alex på dagis men det verkar ha gått bra iaf.

Jaja, hemma hos mormor och morfar käkade vi kött och potatisgratäng (mums)! Och så lekte vi en massa!


 



Sen sov vi över också!





I morse när jag vaknade så sa Therese : "Sov du, jag går upp med honom!" *skööönt*

Låg kvar och småslumrade lite men när man väl får sova så kan man inte! Men sen kom mormor in med frukost på säng, nybrygt kaffe och rostade mackor! Gott!!!

Sen drog vi ut i snön och åkte bob och klättrade på berg!

















Nu ska vi ha fredagsmys (ja, jag vet att det är lördag) med hemmagjorda hamburgare och festis/ett glas rött!

Ha en underbar lördagskväll alla glada!

Kramis /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback