Pepparkakshus

Jag och Alex slängde ihop ett pepparkakshus så här på kvällskvisten! Jag satte ihop det och Alex dekorerade precis som han ville. Fint blev det!









Så fint så!


Nu sover lillprinsen så jag passar på att slå in lite julklappar och lite presenter till mina vänner som fyller snart!



Idag har jag haft en ritkigt produktiv dag! Var superduper trött i morse när klockan ringde så jag snoosade lite för länge.. men men vi hann ändå! iväg till blge med mor min för hon skulle köpa julklappar och jag skulle handla lite annat som jag behöver. Iaf när vi står på Kappahl och ska precis till att gå till kassan så säger aen röst att vi är tvugna att gå ut GENAST för det brinner. Shit! Men vi var iväg till Rusta en sväng (vi och alla andra på kupolen...) och när vi kom tillbaka fick man komma in igen men vi tyckte nog att det luktade lite rök iaf...

Jaja, sen hem och hämta prinsen från dagis och sen iväg till mormor och morfars hus för en liten lekstund. Jo innan det hann vi med att halndla mat på homebuy också. Sen hem och bygga ihop pepparkakshuset.. efter det kikade Alex lite på film så jag plockade ihop massa kläder (ren tvätt) som jag har skutit upp ett bra tag.. sköt att få det avklarat och efter det blev det paket inslagning.. just det jag har betalat räkningarna också! alltid tråkigt att göra men skönt när det är klart och nöjd om man har några kronor kvar på kontot efter också!

Nu ska jag slå in två paket till sen blir det soffan en liten sväng innan sängen lockar (det gör den redan..)

Har massor med ideér som fullkomligen sprutar ur mig idag! Håller på att planera inför "lilla julafton" som vi har hemma hos mig nån vecka innan jul! Det blir nu 2 helger innan julafton och då ska det bjudas på trerätters och ev lite lekar. Kommer bli toppenroligt!

Nu ska jag klippa och tejpa!

Hoppas ni har det bra där ute i kylan! Jag har det hur bra som helst här inne i värmen!

Stor kram /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback