Så mycket bättre

Var det nån som såg det igår? Jag är helt sjukt imponerad av Petra Marklund (september). Vilken stjärna! Jag visste inte ens vem det var när jag såg henne första gången, till utseende alltså. Men jag är imponerad av hur hon tolkar och gör egna versioner av låtarna. När hon gjorde Tomas Di Leva´s "Vem ska jag tro på" satt jag bara och gapade.. shit vad hon är magisk!

Här har ni henne när hon sjunger Di Leva´s---------->
Vem ska jag tro på

Snygg är hon som få också!





Hon måste verkligen ha fått en språng i karriären efter "Så mycket bättre". Det var väl länge sen man hörde nåt om/av henne va? Eller så är jag bara lite omodern ;) Men vilken brud! You go girl!


Och den här då!! ---------> Mikrofonkåt (duett med Petter)

Den kan jag dansa till hela natten lång! Wow!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Håller med dig fullständigt. Hon är otroligt begåvad,söt och duktig!

Fin blogg! Hälsningar Johanna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback