Saknar redan

I morgon är det dax för lillprinsen att åka till pappa i 2 dagar. Sen kommer han hem till mig så ska vi ha myys hela helgen! Fredagskvällen blir det mys hemma, lördagen är "bad i vasa" och söndagen blir biodag.

Jag blir alltid lite småknasig kvällen innan han ska åka till sin pappi. Jag får liksom inte nog av honom.. och så gör jag knasiga saker. Han sover ju alltid i sin säng som jag vill att han ska göra men idag så ville han sova i min säng och jag blir då jätteglad (dumt då han ska sova i sin säng egentligen) och låter honom göra det.. ligger och snosar på honom.. tönt morsa! Jag får passa på så länge han tillåter det :)

Så här söt är han just nu





Sötis!


Nu blire gonatt!

Kram /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback