Äkta kärlek..

..är att komma hem sent från jobbet och krypa ner bredvid honom. Att få vakna upp med en fot i örat är inte helt fel heller..




Nu måste jag sova, i morgon nalkas jobb igen :( Men på onsdag!! Då ni ska det lekas! Sveaparken och prommis på stan med fika på wienarn låter väl bra. Kanske tar vi spindelmannen cykeln.. bara kanske.

Han vaknade till nyss och visste inte att jag var hemma så han blev såklart glad. Sen sa han "mamma inte jobba".. Gaah! Jag säger upp mig tror jag.. hur ska man få en 3-åring att förstå att man måste jobba? Måste man det då? Jag kan väl leva på a-kassa eller nåt.. det verkar ju funka för andra. Nä, jag vill jobba.. fast.. ja.. herregud vilket svamligt inlägg! Bara för att jag saknar den lille som ligger bredvid mig nu. Men snart är det onsdag! Längtar!

Kram /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback