God morgon

Ska jag vara helt och hållet ärlig så är jag inte helt upp över öronen förälskad i det faktum att bli väckt 6,45 en lördagsmorgon... tur han är så pass stor att han kan leka en stund själv innan det är dags att göra frukost. Även fast jag blev väckt tidigt så känner jag mig något sånär pigg. Det här blir nog en bra dag! Alex verkar piggare idag, bara lite snorig så vi hittar nog på nåt skoj!

Jag är bra sugen på att köpa mig en klocka, en lila skitsnygg klocka.. försökte ta kort på den när jag var i blge, blev inte så bra kort men man ser hur den ser ut iaf




Den längst till vänster..

Men det finns liknande klocka fast mycket billigare så jag ska leta på en sån =)

Ha en mysig lördag mina vänner!

Kram /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback