Måste man diska när man fyller år?

Nu har jag diskat 2 ggr idag och jag vet att det är minst en gång kvar innan dagen är slut. vad är det för tok att man måste diska på sin egen födelsedag? Hör det till vuxenlivet? Då vill jag inte vara vuxen isf.. Har varit ut till stugan och fixat till inför i morgon också. Nu är det bara lite dammsugning och småfix kvar så är det klart, men det hinner jag som tur är med i morron.

Just nu är det ganska fint här hemma, jag har förberett så mycket jag kan.. nu väntar jag bara på gästerna (som inte kommer förrens om några timmar..). Ska nog ta ett bad innan dess! Med mina nya badkulor =)




Färdigdukat!


Ha en mysig helg, det ska jag ha!

Kramisar /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback