Myyyys!

Dagen idag (konstig formulering) har varit toppigare än toppen! (ännu konstigare formulering)
Hämtade Alex på dagis vid 14, höll på att försova mig (!!) för jag var lite trött efter mitt dygnspass. Iaf så drog vi direkt till Avesta där vi handlade nya vinterkläder till lillkisen. Han fick ett par täckbyxor med tillhörande täckjacka. Snyggt! Passade på att köpa nya vinterpjuks åt honom också så nu är han laddad för att vintern ska komma. Eller han behöver inte vänta på vintern, det är ju för tusan skitkallt redan nu!

Vi blev ju såklart hungriga av att shoppa så mycket så vi (Alex) käkade pannkaka på "Apberget". Fiket i mitten av plushuset är det.





Alex köpte sig ett piratset när vi var på ÖB idag. En pickadoll, en lans och en ögonlapp. Sötnöten satte på sig det i bilen på väg hem och gick verkligen in i rollen kan man säga...





Sen gick vi ut på äventyr! Ner till svea (invigde nya jackan), åkte rutchkana och sprang runt. Efter det gick vi upp på stan och kikade lite på leksaksaffär´n utan att köpa nåt (vårat fredagsnöje annars) sen gick vi till godisaffär´n och köpte ett kinderägg som han käkade på väg ner till "Thomas Tåget" som inte kom :(

Sen hem och nu har han precis somnat till Nalle Puh i soffan under ett täcke.. Mys, mys, mys på hög nivå!






Idag har det verkligen varit kvalitet. Jag är så glad att jag har honom.

Det var väl det! Snart får jag röksällskap :) (ska sluta röka... snart..)

Kram /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback