Sjukt kul helg

I fredags hade vi ju middag här hemma, supermysigt! Kvällen avslutades då med ett pupbesök och kanske en öl eller två för mycket i magen.. men skoj var det! Lördagen.. gårdagen alltså.. sjukt kul! Jag är så glad och tacksam för att mina vänner är mina vänner. Love you all!

Jag känner att en bild säger mer än tusen ord så här kommer dom!




Min personliga kock!





Söta söta Ida





Helena myser lite





Marilyn Monroe





Kiss!





Bu!





Lipsill!





Vuxensidan :)





Marilyn med horn





Ronny som Marilyn





Nicklas är lite törstig





Spöket Ronny



Jag hade skitkul!


Idag är jag tröttare än tröttast.. men nåt som gjorde mig piggare var ännu en present! Ett fång röda rosor.. såå fina och uppskatttade!




Tack igen ;)


Nu ska jag nog vila lite.. inte sova men vila iaf.
tjingaling så länge!



Kramas /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback