Stökar till på mormors jobb

Ja inte jag då! Men när lillen sätter fart är det inte mycket som kan stoppa honom.. tur han är så söt så han slipper problem ;)





















Ikväll kommer Soffan hit så ska vi mysa lite, sen ska jag på affärsmiddag i morgon. Ska bli väldigt spännande ;)

Har uppdaterat lite dåligt pga att jag varit på jobbet 48 timmar.. men nu är jag ledig iaf. Försökte sova en timme när jag kom hem men det gick bara inte. Sover iofs desto bättre i natt då!

Känner att det nog blir ett glas rött eller två ikväll (eller 5) det är jag väl värd va? ;)

Sen! Just det! Om det är nån datakunnig som läser det här så behöver jag hjälp med en sak.. Ni vet det där som är längst ner på skärmen? Där klockan sitter och man kan få upp menyn liksom? Hela den är borta! Så jag kan inte sänka/höja ljudet. Om jag döljer en sida så får jag inte upp den igen.. ja ni fattar va? Om nån vet hur man gör för att få igång det igen så är jag otroligt tacksam! Ja.. det var väl det!

Kram /S


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kanske kommit åt knappen F11 ....?? tryck på den å se om det hjälper

2010-10-09 @ 15:19:04
Postat av: Affärsmiddagen

Hej, affärsmiddagen tycker att du var duktig som affärsmiddags-partner, du är välkommen åter, helst snart! :P

Postat av: Helena

spännande värre

2010-10-10 @ 17:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback