Vad är det för en dag?

Jo! Det är MIN födelsedag! Och jag vet att jag fyller 26 och att man ska vara vuxen då... men det skiter jag i, jag älskar att fylla år och få paket ;)

Jag tjuvstartade min födelsedag igår redan med mys och paket, tack så hemskt mycket!


Nu på min födelsedag ska jag..




..dricka vin..





..hänga med Helena som kommer hem..





..party like a rockstar..





kanske dricka drink med sugrör..





..ha rött läppstift..





..på söndag ska jag kanske vara lite bakis.. eller jo det ska jag!


Fia Ja det har jag! Berättar gärna om det över en fika eller nåt :)


Ha en toppen dag på MIN dag!


Kramas /S


Kommentarer
Postat av: Fia

Åhhh vad spännande =) nästa vecka??? kaffe??? ja går i skolan till kl 15 varje dag sen är ja ledig =)

2010-10-29 @ 14:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback