Ikväll blir det skoj med jobbarkompisarna

Vid 17,30 kommer frökenfräken Linda hem till mig för lite förmys innan vi smiter vidare till nästa kollega vid 19,00-snåret. Undra om jag ska slänga ihop en lite paj åt fröken iaf, ska höra om hon är hungrig.





Jag har ju hållt på att göra om lite hemma igen, inte så stora förändringar men satt upp lite foton på ett annat vis, flyttade en stor blomma, fram med lite dukar och ljus och flyttade tvättkorgen.. vips! Så blev det en helt annan lägenhet! Jag trivs så bra här hemma nu förutom att jag är rädd för mina grannar.. men jag kanske överdriver, så vitt jag vet har det väl aldrig hänt nåt och nu är det ju faktiskt alldeles tyst från alla håll. Jo jag ska nog börja ha dörren olåst nu när jag är hemma... hahaha!! Aldrig i livet! Där går gränsen faktiskt. MEN jag kanske kan sluta titta 100 ggr om dagen så att jag har låst dörren, jo det kan jag göra.

Shit klockan är snart 13,00 och jag hade velat åkt på loppis i dag i Vikbyn. Ska nog slå en signal till mamma och höra om hon är sugen! Måste åka och handla också för vare sig Linda vill eller inte så vill jag äta paj idag, fylld med bacon, broccoli och ost. Guud vad gott!

Jahapps, upp å hoppa gummiloppa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback