Jahapps..

nu har jag knappt nåt att berätta så jag fattar inte varör jag ens bloggar.. jobbat hela helgen, fick trevligt sällskap på lördagen (tack för det gumman!) =) och i dag, måndag, har jag varit med Therese och mamma och shoppat lite till Alex födelsedagskalas. Han fyller nämligen år i morgon! Shit, min lilla lilla kille fyller 3 år! Helt sinnessjukt är det! Det har redan gått tre år sen han kom till världen.. oj oj.. ja iaf så har jag köpt alla hans paket idag. Men han kommer inte få dom förrens på torsdag då han kommer till mig. Men jag har redan slagit in dom (12 st) och gömt dom runt om i vardagsrummet för det kommer nämligen bli skattjakt =)

Sen blir det kalas på torsdag eftermiddag så jag och Alex ska baka en egen tårta när han kommer från dagis! Kul kul!

När vi åkte hem idag från blge så var jag och Therese lite trötta och somnade.. jag vaknade till strax innan hedemora och då såg hon ut så här



Hennes jacka såg ut så här..



Det är inte tårar kan jag säga.. =)


Jag har känt mig lite småsjuk idag så jag kröp ner i sängen när vi kom hem men kände mig itne nå bättre av det så jag drog på mig träningskläderna och drog ut en vända.. Vad hände då? Låter kanske lite töntigt men för mig är det stort.. jag sprang runt hönsan!! Hela vägen utan att stanna en enda gång!! Kände mig görstark!

Så när jag kom hem var jag mooonsterhungrig men ville inte förstöra min springrunda med massa onyttigt så jag körde två hamburgare i ugnen och till det så tog jag broccoli och sallad. Gott gott! Och inte så hemskt onyttigt heller..



Nu sitter jag i soffan men ska strax in och ta ett skönt bad innan "lite sällskap" börjar, du vet det där med Fredrik och Filip? Skitkul juh!

Det var allt jag hade just nu! Tjingaling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback