My day!

Ok, jag erkänner.. jag låg i sängen mest hela dagen idag! Körde Alex till dagis vid 9 sen hem och kastade mig i sängen igen.. sen låg jag där till klockan blev... 15,45. Hämta mormor, hämta mamma, ut och handla, hem med mormor, hem med mamma, hem till mig, städa massor (såg inte fint ut), öppna en öl, ringa Therese, hämta Therese, duscha, sminka mig, skratta massor med Therese (hon är såå rolig), ut på 1 1/2 (nästan nykter) för att ta en öl, lyckades med att bara ta en öl, hemgång vid 00,00... och nu är jag tillbaka i sängen!

Ska bara ställa in larmet på mobilen på.. ja.. 07,00 sen ska jag äntligen soova! Jobb i morrn 8-22 sen sova igen.. sen är det fredag och då blir det fika med min extramamma som nyss gift sig. Var länge sen jag såg henne (Annmarie) så det ska bli skoj. Undra om hon kommer ihåg att vi bokat in en fikadate..? Märks väl.. sen på fredagkväll ska vi ha personalfest. Det ska verkligen bli skoj! Hämta Alex vid 10-snåret på lördag och undra vad vi ska göra sen.. kanske hälsa på Karin och Thomas i blge? Får se hur pigga vi är! Söndagen ska vi ägna åt tvätt, tvätt och åter tvätt.. åh.. vad.. roligt.. det.. ska.. bli.. Jaja, vi hälsar väl säkert på mormor och morfar en sväng också!

Har ni sett så söt hon är?



*gäsp*


Nattinatt!

Kram /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback