Påsken har varit och är nu förbi

Påsken har varit både bra och dålig.. Alex gjorde illa sig på lördagen i knäet så söndagen spenderades på akuten i Falun. MEN ingen fara med den lillen, efter röntgen och 3 olika läkare var det inga fel på korven! Tack gode gud för det!

Annars har den varit bra, skitfint väder! Solat, druckit gott och ätit gott är det enda jag gjort.

Är hemma och lånar Thereses dator så jag lägger upp lite kort från den som hon tagit




<3




Mina hjärtegryn




Jag och Emma





Alex och moffa <3


Snart kommer mitt hjärtegryn till mig och ska vara med mig tills på fredag. Fredagen kommer spenderas med Fredrik och ungarna (inte min dock, han får vara på dagis) då ska det handlas till bröllopet och kanske nåt fint till mig själv ;)

Fredag kväll har jag en date!!! ;) En underbar date med en underbar människa! Det blir mysigt!!


Nä nu kommer han strax så nu får jag göra mig klar! Kul det var att skriva lite, det var inte igår =)


Ha det bra och njut av solen så länge den är framme

Kram /S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback