Snart!

Är det julafton! Fast det är ju nästan dagarna innan som är mysigast :) jag har nu jobbat klart innan julen och jobbar inte förens nästa.. onsdag tror jag!

I morgon hämtar jag lilleman och då ska det julbakas med Sophie och Ida. Lite smått och gott! Sen är det myyys sin gäller på torsdag. Kanske köpa nåt sista litet paket.. Sen är det julafton för Alex!! På fredag alltså :) för han åker till sin papps på lördagen och firar där! Vi andra firar hos min morbror. Jag har fixat lite tävlingar som jag tror kommer passa :)

Nyår sk firas med Idas familj. Precis som förra året! Tar med tävlingarna jag hade på lillajulafton då ;)

Kul ned tävlingar juh! Hoppas dom andra också tycker det...

Snart älskling.. Snart får du öppna paketen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback