10 minuter till Big Brother

Jag älskar Big Brother! I love it, I love it, I love it! Jag vet att det är fult att gilla (älska) BB men jag gör verkligen det och jag skiter fullkomligt i det faktum att man inte "får" gilla det!

Tror eller ej så gillar jag hon som varit han. Vanessa.




Jag tror att "hon" kan röra runt massor i gänget och så tycker jag faktiskt att hon verkar vara ganska intelligent. Hoppas hon blir kvar länge.



Sen är jag ju lite kär också... *fniss* i Simon... <3





MUMS!!


Hoppsan 9 minuter kvar! Måste hinna kissa och tända lite ljus!!

Shit Big Brother Britt (Helena skrattar du nu??) ;)


Puss /S


Kommentarer
Postat av: Helena

haha jaa jag skrattade lite. fast mest åt att du var kär i simon fniss

2011-02-25 @ 14:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback