Det bästa jag vet av när jag hör dom där s...

dsc02523 (MMS)

Det bästa jag vet av när jag hör dom där små barfota fötterna komma tassande försiktigt på kvällen/natten. Sen är det svårt att somna för jag kan inte sluta titta på honom (iaf om han varit hos sin pappa flera dagar innan). Jag tycker t om att det är mysigt när jag får en fot i örat.. Fast mysigast är det när han kramar om mig i sömnen.. mmm! Låter nästan som det är dags att skaffa en karl va? Nä.. :) Jag är så nöjd med den lilla prinsen jag har! I helgen blir det en toppenhelg. Jag ska på lite vuxenkalas på fredag sen på lördagmorgon åker hela familjen Jansson/Nilsson/miniLast till Sandviken och badar i äventyrsbadet. Kul! Sen på söndag ska jag och Alex på bio och se Trassel. Stora förhoppningar på den! Oj vad klockan går fort! (Idag saknar jag verkligen datorn!!) Sov gott och dröm sött /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback