Jag blir så sur på mig själv!! Det började...

Jag blir så sur på mig själv!! Det började så här... Jag kollade på den där nya filmen med Julia Roberts ni vet? "Himlen och kärleken i väntan på lycka" eller nåt liknande.. jo iaf så var den inge bra. Den var... lång! Sen när den var slut (ca:22.00) så började jag titta på "sweet home alabama" (skiiiiibra) men jag visste att den inte var slut förens vid 23 tiden och det är ju på tok för sent för mig som ska jobba dygn i morgon. Iaf så tittade jag till kl var 22.20 och kände att NU måste jag sova. NU! Lägger mig i sängen, spelar lite spel på mobilen.. det vanliga ni vet. Kan inte sova. Nu är klockan 23.09 vilket innebär att jag visst det kunnat se klart på filmen om jag inte var så jävla tidsberoende! Skärpning Sussi, du dör inte av att släppa klockan lite! Ok, jag ska ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback