Oj oj, händer grejer nu!

Fast det berättar jag såklart inte här ;)

Ikväll ska jag och Alex hem till Dammen och Fred på lite middagamys med massa brudar. Här är jag och Dammen kvällen innan deras bröllop



Vi har inte fått nån konstig hudsjukdom, det är ansiktsmask!

Vi hade en riktig myskväll den kvällen. Ronny från Stockholm var också där och vi grillade, drack lite vin och spelade sällskapsspel. Mys!!


Sen var det dags för bröllop och här är jag och bruden på väg till kyrkan



Skitkul var det ;)


Jo till nåt annat. Vi åker ju till Cypern i slutet av Augusti och det är nån som längtar väldigt mycket kan jag säga. Nån som längtar mer än mig tror jag! Det är lillkorven =) Han tränar hemma med sin snorkel för det ska han tydligen simma med där.. vi får väl se hur det går ;)



snyggve!


Nähäpp! Nu ska jag börja göra oss klara för att gå.


Kram på er /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback