Möhippa nr 2 är nu avklarad!

Först var jag på kära Karins möhippa förra helgen (superkul)! Så är jag nu hemkommen från möhippa nr 2, Vi var i stockholm och firade Dammikas möhippa. Säger man så? "Fira möhippa" ? Jaja skit samma! Kul var det då iaf =)

På Karins möhippa fick hon träna lite, sen var vi på Alborgen och sen spa. Mysigt och kul!


Karin var en ängel på sin dag



Som tränade =)



..och dansade på max! =)


Dammika var ju som sagt i Stockholm och här kommer lite bilder från det..


Snygging =)



Lycklig blivande brud



Afrodans i parken



"blomförsäljning"



Svägerskorna!



Det är jobbigt att ha möhippa.. =)


Haft det toppen verkligen!! Nu ska jag snart kramas med mitt hjärta!

Kram /S

Kommentarer
Postat av: Catrin

Tips på vad ni kan boka :)

http://worldoffredrik.blogspot.com/2011/05/strippor-i-all-ara-jag-sager-bara.html

2011-05-24 @ 19:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback