Snart dags för flytt

Det är lite mer än ett år sedan jag flyttade in i 2:an i hästen. Inte det bästa området men en jättemysig lägenhet med en bra lekpark till Alex på gården. Eftersom det bara var en tvåa och jag inte klarade av att sova i vardagsrummet byggde jag om den stora "gåingarderoben" till Alex rum. det har funkat bra tills nu när han är så pass stor. Vilket innebär att jag ska flytta. Snart till och med! Från och med 1 Juni bor jag i en 3:a på Polhemsvägen (tror jag att det heter).

Det har varit ett händelserikt år! Flytt och renovering med mamma, pappa och Therese plus att jag fixat (målat) dom flesta möbler själv. Jag klippte av mitt långa hår till skitkort (snyggt men jag gör aldrig om det). Massa lek och bus med lillkorven och partaj med brudarna.

Här kommer en bildbomb från året i Hästen så ser jag nu framåt och längtar efter nya lägenheten!




Pappi hjälper till




Therese är grym på tapeter




Mammi putsar och putsar...




Jag drog också mitt strå till stacken faktiskt!





Mitt nymålade köksbord (antikrundan skulle nog skälla på mig om dom sett det)




Köket! Nytapetserat och nymålade möbler





Så här glad var Alex när han såg lägenheten för första gången





Så här glad var jag när jag fick storshoppa på IKEA (hade en full vagn till)





Här hemma lagar vi mat tillsammans. Alex rör ihop en guacamole och kortet är tagit precis när vi flyttat in





Jag i korta frisyren. Kanske visst det kommer göra om det.. vi får se =)



Så det var väl det! Idag måste jag ringa till nya hyresvärdarna och prata om nya tapeter och sånt kul! Hoppsan vad klockan går fort, dags att åka till jobbet! Först jobba till 9 i morgon sen utbildning mellan 9-12.. skoj.. :/

Ha det bra där ute!

Kram /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback