Fräckis..

Krille o Tony var sugna på öl men hade bara 20 kr att dela på.
Krille fick en ide, sprang in till kötthandlarn och kom ut med en korv.
Tony, -Men va fan? Ska du köpa korv för våra sista pengar?
Krille  -Vänta, Nu ska här supas!! De gick till puben och beställde in 2 öl och 2 whisky. ...
Tony - Är du tokig? Vi har ju inga pengar! -
Krille -Ta det lugnt, och så log, jag har en plan. ...
När dom druckit upp allt stack han in korven genom blixtlåset, bad Tony gå ner på knä och ta den i munnen.
Bartendern såg dom och kastade ut dom utan att dom betalt.
Så fortsatte dom pub efter pub.
Efter den 10:e puben sa Tony: -Nä fan, nu får vi byta! Jag pallar inte mer, knäna värker och jag  är full!
Krille - Hur tror du jag känner mig då? Jag tappade korven på den 3:e puben!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback