Middag i stugan

Jag älskar ju middag. Jag älskar att ha middag, äta middag och att bli bjuden på middag. Jag tror det är stämningen jag gillar... Skit samma. Jag har nog ätit den godaste middag på.. ja länge? Kanske hela mitt liv? Nä.. men gott var det. Therese bjöd på anka med svartsås och hasselbackspotatisar. Fy fan säger jag bara. Fy fan vad gott.

Nu har jag ingen bild på ankan men jag har bild på förrätten som var kungskrabba. Mums.




Till efterrätt fyllde vi banan med choklad och marsmallows (hur fan stavar man till det??) och stoppade in i ugnen. Prova det, skitgott och enkelt. Skär upp bananen, stoppa i choklad och vad ni nu vill ha i. Vira runt lite folie och stoppa in i ugnen på typ 200 grader i kanske 15-20 minuter. Jummy.


Kram /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback