Beställt!

Äntligen har jag fått fingrarna ur och beställt en liten väska till min baby som jag kan ha henne i när jag tränar. Hon får ju fuktskada mellan bröna på mig! Jag pratar såklart om min iphone. Jag valde en som jag kan ha på handleden så jag kan surfa eller byta låt medans jag springer. Inte så lätt att göra det på överarmen tror jag... Sen köpte jag sånt där plastskydd till displayen också. displayskydd kanske det heter.

Ville köpa en dockstation som har högtalare men då var mitt kort inte registrerat med banken och man fick inte ta på faktura om man handlade för mer än 500 kr. Fuck. Så är jag inte hemma heller utan internetdosan ligger i tryggt förvar lite mer än 2 mil från mig. Om jag inte kunde vänta med att beställa? Nä. Sån är jag!

Jag kanske beställer den där dockstationen när jag kommer hem =)



Se så fin!




En sån här vill jag också ha.


Nej snart får jag åka hem och börja tvätta! Tvätt överallt i lägenheten. Verkligen överallt! Känns som jag har bott i stugan hela förra veckan så det blev några väskors packning. Inte har jag koll på vad som är använt eller inte heller så allt får åka ner i maskinerna. Undra hur många det blir? Kanske 5 eller 6. Äsch jag tar sängkläderna också. 7.

Kram /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback