Bad och förkläde

Vi gjorde säsongens premiär i badet i vasahallen här om dagen. Alex kan nu simma några snabba tag med huvudet över vattnet! (under vattnet kan han simma sen länge)

Han har ramlat och slagit i pannan/näsan :( Han hade hoppat i soffan hemma hos pappa och landat med näsan mot bordet.. Är inte så värst förvånad faktiskt, han är lite småvild :) Precis som en blivande 5-åring ska vara!

Sen har jag sytt mig ett förkläde! Bondmora som jag är :) Alex blev avundsjuk så jag ska göra ett till honom idag!

J har lagat mitt vitrinskåp också!! Åh jag är så lycklig! Fixat spottarna gjorde han också.. Perfekt med en handyman ;) Nu kan jag bara inte bestämma mig om jag vill ha baksidan vit eller om jag ska tapetsera den.. Jag ska bestämma det idag. Har ju haft tapet förut.. Fin med stora blommor i. Men nu tyckte jag det var så fräscht med vitt!

Jaja ikväll ska vi äta kräftor, dela på en flaska rödtjut (jag har jobbat hela helgen och får "helg" idag) och spela bingo! Alex "styvmamma" (heter det så? Äsch Rogers tjej) ska tydligen vara med och sjunga. Det ska vi se!

Oj, nu lär jag sätta fart!

Kram /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback