I morgon

Kommer han hem!!!!!! Min bättre hälft, min stora kärlek och mannen i mitt liv. Alex.

Tre veckor har han varit borta. 3 ruckning veckor! Men det har faktiskt gått bra! Över förväntan. Visst grät jag floder precis när jag lämnade honom.. Sen lite när vi pratade på videochatt men annars har det faktiskt gått bra! Nu har ju jag varit utomlands också så det hjälpte nog till :)

Men i morgon är han min! Bara min :)

Typiskt nog så jobbar jag både onsdag och torsdag :/ Men till helgen, snacka om myyyys!! Vi pratar om tacos, hemgjord pizza och pussar och kramar <3

Kanske att vi myser med moster, mormor och morfar nån dag också, kanske ;) Vet ju att dom saknat honom också...


Kommentarer
Postat av: Kitty B.

Hejsan! :)

Var gärna med i tävlingen hos Mewana Design där du kan få 15%

i shopen. Reglerna kan ni hitta här:

http://kitilicious.blogg.se/2012/february/tavling-hos-mewana-design.html#comment



Besök annars hemsidan www.mewana.se där det finns massor med

smycken och iPhoneskal till ett lågt pris!



Ber om ursäkt om du ej gillar sånhär reklam!

2012-02-20 @ 09:38:22
URL: http://kitilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback