Kaaaallllt!!

Kallt, kallare, kallast. Det har verkligen varit kyligt här nu.. Burrr!! T om min bil vägrar vara ute i den här kylan! Skulle dra igång gamla Bettan i förmiddags när jag skulle åka från jobbet meeeen.. Nej. Vägrar starta! Jaja jag dömer henne inte.. Jag hade inte heller velat starta :)

Tur man har en snäll papps och kusin('s man)

Tack för hjälpen!

Tänk vad enkelt det är när man är tjej. Jag hade kunnat ringt nästan vem so helst av mina manliga bekanta (nu menar jag både familj och vänner) och jag tror att alla skulle ha kommit (om dom nu inte var oootroligt upptagna eller sjukt bakis). Alla karlar vill hjälpa en tjej i nöd :)

Jag ska försöka att inte utnyttja det ;)

Nä ni! Nu ska jag fortsätta med den gigantiska klädhögen och kanske.. bara kanske.. börja packa lite. Bara lite!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback