Kim Sulocki

Kommer ni ihåg? Jag har alltid haft ett gott öga till honom.. Tyckt att han är sådär småsöt.. Men nu! Jag tittar på kontoret (roligare än vad man tror) och har nu blivit kär (igen?? tänker ni nu). Ja han har nåt visst. Tänk om man fick titta in i dom där ögonen varje morgon.. Då skulle jag vara lycklig!

Lite fakta från Wikipedia:

Kim Reginald Jan Sulocki
Född 27 juni 1972 i Stockholm, uppvuxen i Täby. Släkt på pappas sida är från Polen, därav Sulocki.
Han har gjort sjukt mycket, både på teaterscen och på TV. I min värld är han mest känd från Tre Kronor.. Han har gjort många röster till tecknade filmer.


Nå vad tycker ni? Jummy va? ;)



Kommentarer
Postat av: Sol

Haha du slutar aldrig förvånas! Kim Sulocki? Ja men varför inte, ni skulle passa perfekt!

2012-02-29 @ 16:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback