Mamma

Hej mamma. Vet att du inte är på facebook så vi kan väl kommunicera här? Vi har det toppen, toppenbra!! Lägenheten är skitbra. Vi har oroliga att vi inte skulle få sol men nej nej. Vi fick den bästa placeringen! Sol fram till 18-snåret och alldeles över poolen. Hur bra som helst! Dock tror jag att det är ett nudisthotell... Det bor en del tanter och gubbar här... Hängbröst överallt! Gubben i lägenheten bredvid näckar på balkongen! Snart kommer väl städtanten nakenfis också! Men vi har det bra ändå! Igår hade vi en mysig kväll på balkongen (Therese vann på hollywood) sen gick vi ut och strosade vid 23-tiden. Hahahaha säger jag bara. Vilken jävla kväll! Jag skriver inget om det här utan berättar när vi kommer hem :) Vi är VIP iaf.. hahahahaha (jag skrattar nu medans jag skriver) Näru, nu ska jag väcka fröken fräken för nu ska vi ut på äventyr! Puss och kram /S

Kommentarer
Postat av: Lisa

Låter helt underbart. Hoppas ni har det hur bra som helst. Här är det 14 grader kallt. Vill gärna se att ni år lite bruna när ni kommer hem. Man behöver inte festa varje kväll heller.

Kramar i masso till er båda. Mamma

2012-02-13 @ 07:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback