Playa del Ingles

Ok. Vi har haft sjuuuukt kul. Sjukt. Vädret har inte varit det bästa men satan i gatan vad roligt vi har haft! Vi bodde i en toppenlägenhet.. Perfekt placerad balkong med sol från 11-20 på dagarna. Tyvärr har solen lyst bakom molnen dom flesta dagarna men vad gör det när vinet och ölen smakar smaskens och är billigt?

Vi har partajat som aldrig förr vilket det finns massa film på. Som EJ kommer upp här ;)

Vi har dansat som aldrig förr, shottat som att vi vore uttorkade och skrattat så vi förlängt livet med minst 100 år.

Jag är så tacksam för att Therese är just MIN syster. MIN!
Sophie sa: "Ni två skulle man kunna sätta i en stuga mitt ute i skogen och ni skulle ha lika kul som på det största utestället man kan tänka sig!"
Exakt så är det!

Kommer inte glömma den här resan så länge jag lever!

Tack Therese för att du är du.

Vi har ätit god mat, träffat roliga människor (läs "snygga" killar), berättat för dom att dom är beautiful, ramlat och skadat oss, klättrat 5 meter upp i luften på ett stålstaket och gråtit av lycka!

Tack.


Kommentarer
Postat av: therese

Och jag är så tacksam för att du är min!

Jag skulle aldrig kunnat fått en bättre syster.

Du är min föralltid!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback