Nu är det nära..

I morgon åker han. Jag har slagits med känslor fram och tillbaka.. Jag är glad för Alex skull men samtidigt kommer det kännas som en evighet. Fattar ni? 3 veckor utan honom? 3 veckor utan min bättre hälft!

Eftersom det har varit klart länge att han ska åka har jag förlikat mig med tanken på att han ska vara borta. Det har känts ok. Jag ska också åka utomlands så jag har ju det att se fram emot.. Men igår slog det mig som en riktig käftsmäll!

3 jävla veckor!!! Fan.

Men tillbaka till att jag är glad för hans skull. För det är jag verkligen.. Hoppas att veckorna känns som veckor och inte år. Ska försöka hitta på så mycket som möjligt så tiden går så fort den bara kan.

3 veckor!!!! 3 veckor! :)

Behöver jag ens säga att vi ska mysa hela dagen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback