Knasbollarna

På väg mot nya äventyr <3 Nu blir det 3 dagar utan prinsen men dagar fyllda med ansvar och vuxenskoj! I morgon ska jag jobba heela dagen. Kommer hem på kvällen och då väntar Ida, Sophie, Therese och kanske nån till? Med lite vin och skratt :)

Lördagen börjar med träning i gymmet, kanske simmar några längder efter det. Sen väntas skoj på hög nivå! Det är dags föööör tjejcirkeln!! Tjoho :) denna gång är det miss Sophie's tur så jag har ju nära hem om jag blir bajsnödig ;) kommer bli superkul!

Söndagen ska jag nog utnyttja till att slappa och ett pass på gymmet. Förresten ska jag käka massa gott på lördag, längtar efter cheescake delux.


Kommentarer
Postat av: therese

VTF tror du att du skulle orka de? herregud träna dan efter man har druckit..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback