Stugan

Nej men vad ovanligt! Har vi myst i stugan nu igen? Japp det har vi :) När vi är i stugan så brukar vi kasta kottar, gå på äventyr, spela kort, brottas, leka och kolla tv. Underbart. Sa jag att vi grillade? Nå så jävulskt gott!! Får jag välja en sista måltid ska det vara en grillad köttbit, beasås, färskpotatis med massa smör och en god sallad. Fan vad gott!!

Helgen som knackar på dörren nu blir skön och lugn! Fredag blir det innebandy sen mys :) lördag blir bad, mumin i parken och sen kanske stugan? Det vattnas i munnen på mig när jag tänker på doften av grillen som tänds... Slurp! Söndag blir det nog bio, nån ny barnfilm som kommit. Kommer inte ihåg namnet just nu bara :)

Vilket väder det är idag då! T-shirtväder!! Välkommen våren och sommaren :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback