Balkongmys

Jag och Sophie hängde på min balkong igår. Länge. Vi hade en del att prata om kan man lugnt säga! Vi tog ett glas rosé, käkade jordgubbar och myste i solen. Det var så varmt så vi satt i endast linne till klockan blev 23.. Det var första men absolut inte sista balkonghänget för i år :) Mysigaste kvällen på länge!

Idag är vi lediga från ansvar jag och Alex. Jag har lovat picknick i sveaparken (blir frukost där), sen ska vi hänga i stugan hela dagen!! Vi ska ta med fika och hänga i vikhyttan. Kanske (bara kanske) vågar man doppa fötterna?!

Sen väntar jobb hela helgen.. Men det är ok, jag längtar efter Eurovision :)
Ikväll är det dags för Loreen att ta sig till finalen men jag kan inte ens tänka mig att hon inte skulle fixa det. Låten är favorittippad..

Ha en underbar dag i solen! Kram /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback