Glad midsommar!

Hoppas alla har haft en trevlig midsommar med god mat, läskande dryck och trevligt sällskap. Själv har jag jobbat i midsommar. Heeeela midsommar. Började i fredags klockan 8,30, slutade vid 21.. Hem, sova och upp igen vid 8.30 för en dusch och sen iväg igen till klockan 10. Jobbade då 24 timmar till klockan 10 nu på morgonen, har med andra ord 2 timmar kvar!

Jaja det blir lite extra cash iaf :)

Om jag fick välja min egna absoluta favvomidsommar så skulle den se ut så här:
Alla mina favoritmänniskor skulle vara där (många), långbord under ett partytält. Barnbord med Alex bästisar. Förrätten som skulle serveras blir färskisar med olika sillar som jag har gjort själv. Efter det blir det ett parti kubb! Tjejerna mot killarna (och vi vinner). Nu är det dags för varmrätten och då bjuds det på plock i alla dess former. Nu snackar vi olika lufttorkade skinkor, ostar i olika dofter och smak, oliver, lax (rökt och gravad), ägg, sallad med massa gott i, potatissallad, kycklingspett osv.. Till det vill jag ha ett glas (eller 2) rosé.

Nu är det dags för 5-kamp. Ägg på sked i munnen, stafett med ihopknutna ben, hoppa säck (va fan heter det?), 5-kronan och norsk fylla. Gud så trevligt.

Men men, nästa år kanske? :)

Som sagt så slutar jag ju om 2 timmar och då ska jag hämta upp mor och far för idag går flyttlasset. Vi tapetserade Alex rum i torsdags och igår fixade dom mitt sovrum (tackarrrr) så idag flyttar jag in!

På måndag och tisdag ska lilleman på intro på fritids, ska bli spännande! Sen har vi heeeela veckan tillsammans. Förutom torsdagen då jag jobbar.

Tänkte avsluta med en bild men jag har ingen! Har inte tagit ett enda kort sen vi var på rullsand. Sussi, get a life!

Då blir det ett "här och nu". Gomorron!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback