Fobi nr 3

Fötter fötter fötter. Nakna fötter. Fötter med strumpor är ingen hit heller. Fötter med strumpbyxor går bäst (vet inte varför)

Långa tånaglar på fötter. Fy fan, jag mår illa när jag skriver det här. Men som "råkar" rivas. Vi säger nu att vi fikar på sommaren barfota och någon ska byta position.. •ryser• så råkar den människan riva med tånaglarna på mig. À men ni fattar? Eller att man blir väckt av att personen man sover bredvid rör på sig och river en på benet med en nagel. Åh fy fan, det måste vara min värsta mardröm.

Ändå kan jag inte låta bli att glo på nakna fötter. På hur dom är formade, hur långa tårna är.. och hur långa naglarna är. Jag tycker: ju kortare desto bättre! Såklart inte så man får nageltrång eller nå andra problem men kort skare va!

(googlade fram lite random bilder på fötter)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback