Soffa

Köpte mig en ny soffa idag! Skulle in och kika lite men woops! Ny soffa och så har jag bestämt mig för bordet som är på bilden och en ljusgrå matta :) Hämtas i morgon!!

Köpte även massor av kläder i dag. Sommarkläder till korven och en klänning till mig.

När jag kom till dagis så påminde gulliga fröken mig om att det är pyjamasparty i morrn.. Just jävlar! Alex använder ju inte pyjamas och jag hade ingen lust att åka tillbaka till Avesta igen så vi gled in på barngarderoben på stan. 269 fucking jävla kronor för en pyjamas som kostar 99 på HM. Förstår att det får dåligt för dom! Jag vill gärna stötta lokala affärer men när det är 3 ggr så dyrt så går det bara inte. Nä sänk priset tack!!

Så, soffan är ny men vännen som ligger i är gammal.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback