Vilken helg!!

Mys på hög nivå :) Sen i fredags har vi varit i stugan. Började med ribsgrillnig, kubbspel (Alex var kung!), och hårdrock. Vi spelade spel och bara njöt! Therese var med vilket var väldigt uppskattat :)

Lördag morgon drog vi iväg till Valbo för tv-shopping! Jag köpte 3 par byxor till Alex som växer så det knakar. Han vill helst bara ha mjukisar jämt så jag hittade nå lite finare fast mjuka. Pappa köpte tv till "mitt rum" så nu slipper vi den där tjocka klumpen.

Sen kom miss Sophie ut på grill och lite vin. Jag gjorde laxpaket. I botten la jag sötpotatis, morötter, rödbetor och lök. Sen la jag på en laxbit och lite kryddor. Smaskens!! Sophie fick samma men med veggobit.

Alex köpte ett nytt Wii-spel för egna pengar. Lego star wars.. Nåt. Jaja det spelade vi mycket iaf. Riktigt kul!!

Idag bör det inte många puckar slagna. Ska till österby snart och tvätta och bara ta det lugnt. Tvinga J att sätta ihop studsmattan, cykla lite.. Sola kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback