Jag vill också sjunga med Josh

Jag tänker mig att hon är jag. Att jag också kan sjunga med Josh Groban så där. Jag trodde nästan att det var jag!
 
http://youtu.be/hn1_BIkfbjo
 
Sen tänker jag mig också att jag vill mina vänner väl. Jag vill stå vid sidan av en av mina bästsar och gråta av lycka. Jag önskar att nån av mina vänner kunde sjunga så... Nu kan dom inte det.. men jag älskar dom ändå! Så då fnular jag på en annan kvalitet. Har ni nån? Jag vet ju att ni hat massor underbara men jag tänker mig sjunga, dansa.. tell me!
 
Jag vet ju att Ida är jätteduktig som Shakira, Sophie är en kung på Rihanna och Helena är duktig på kapten röd och allt annat hip hopp. Oj vad jag älskar mina tjejer, massor faktiskt. Hjälp vad jag saknar dom! Var länge sen vi sågs nu!
 
 

Kommentarer
Postat av: Helena

Hiphop? Jag är verkligen dålig på hiphop. Nu är jag duktig på
Afrikanskt. Jag ska lära dig nån dag :)

2013-11-30 @ 19:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback