Jag 30 år

Jo det är ju lite mer än ett år kvar. Bara lite. Jag har planerat min 30-års dag redan! Inte in i minsta detalj men den kommer bli superskoj! Med tanke på det så har jag glömt att jag fyller snart. Om en sisådär 27 dagar för att vara exakt. Jag älskar ju att fylla år! På riktigt. Jag skulle kunna fylla år jämt <3
 
'
Här fyller jag 20 va? Herre gud, snart 10 år sedan!! Men på riktigt, fyller jag 20? Vet inte om det är 18 eller 20. Kanske jag borde veta... Iaf så var det en överraskningsfest som inte gick av för hackor!
 
 
Här fyller jag... 25 kanske? Iaf så stod jag på scenen på Golden Hits och dansade fågeldansen. Det minns jag tydligt.
 
Hmm.. datorn hänger sig.. Fortsättning i nästa inlägg!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback