Systra mi

I dag (i morgon, förinställt inlägg) fyller min syster yster år! Hon blir 24 fantastiska år. Vi har gjort en massa skoj tillsammans och jag hoppas att det får fortsätta så.
 
Första bilden är från midsommar för många år sen
 
 
 
Sen har vi hela härliga familjen Nilsson/Jansson
 
 
Hon fick följa med storsyter på fest tidigt
 
 
 
Hon dansade hela natten lång i bulgarien eller Turkiet kanske det var? Jo Turkiet var det.
 
 
 
Vi var i Göteborg 2010. Fantastiskt. Tobbe gifte sig, vi höll på att sova över på morgonen och vi blev 2400 kronor fattigare på spårvagnen. Fantastiskt.
 
 
 
 
 
 
Vi hade lilla julafton i min tvåa, också 2010
. Therese var då blond.
 
 
 
Vi åkte till Cypern 2011 för att fira pappa som fyllde
60. Bästa resan någonsin.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu hamnade alla bilder huller om buller?
 
Jag älskar dig till himlen och tillbaka, evigare än evigt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback