Magsjuka in da house!

Fy 17 för magsjuka. Alla vi som var på minisemester är drabbade.. Vi funderar massor på vad det kan vara eftersom den är så aggressiv. Kan det vara lösgodiset? Jag började känna av det strax efter 6 i morse sen har jag sprungit på toan fram och tillbaka fram till nu. Det är såna kramper i magen så det är svårt att förklara. Jag lämnar ut mig med en bild så kanske ni förstår.

Jag är inte speciellt troende men har bett till högre makter ett par gånger i mitt liv. Sagt "fader vår" och kupat mina händer i en riktig bön. Sist jag gjorde det var när jag och syrran skulle åka hem från playan 2013. Planet började luta och vingla så mycket att vi trodde ena vingen skulle slå i marken. Den höll på ett bra tag och när man tittade runt så sätt folk i "kraschställning". Du vet när man lägger huvudet på stolen framför och försöker skydda nacken? Det satt ett par tuffa killar med tatueringar (ja jag är fördomsfull) framför oss och när dom blev rädda så blev jag riktigt rädd. Då bad jag till nåt jag egentligen inte tror på. Idag bad jag igen. Då kanske ni fattar vilken plåga den här dagen har varit?

Tack till underbara snälla människor som ringer och frågar om jag behöver nåt. Ska göra detsamma till er!


#nofilter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback