Det blev Leksand

Jag är så lycklig. Jag är just nu supertrött men gud vad jag är lycklig! Jag är nyss hemkommep från en fantastisk helg i Leksand. Det går inte att beskriva hur bra vi har haft det :-) Den när resan var det jag, Alex, mamma, pappa, Therese och Claes som fick turen att följa med på. Vädret har legat mellan 20-25 grader. Vi har varit ute fram till sent på kvällen då vi spelat spel och skrattat. Vi har flygit drake och försökt fiska. Vi har byggt LegO och haft 5 kamp. Vi har skrattat åt hur dåliga vissa är så att rita. Helgen har gått alldeles för fort :-(

Alex spelar just nu på sitt ps4 och jag tänkte ta en liten liten tupplur. Drömma om i sommar då vi ska på husvagnssemester på västkusten. Grebbestad <3 Vi åker tillsammans med R och barnen och Sara och J med barnen varav den äldsta är en av Alex bästa kompisar. Jag ser inget som kan gå fel på den veckan. Det skulle vara vädret då men det kan jag inte påverka iaf. Sen har mamma, pappa, Therese och Claes stuga på campingen bredvid samma datum, ca 2- 3 km bort. Längtar <3





















Wow vad jag älskar att campa. Än så länge i år har jag varit i Leksand 2 gånger och hyrt stuga, en gång i kungsgården. Hoppas naturligtvis att det blir många många fler gånger :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback