En blogglista

Jag har lite tråkigt, så jag har googlat fram en liten blogglista :)
 

OM DIG SOM PERSON:

Vilket datum fyller du år? 29 Oktober

Hur gammal blir du nästa födelsedag? 31 år. Wow 31 år?! Jag har ju långe önskat att jag varit äldre än jag är men nu när jag är gammal vette tusan om jag inte vill vara 25 igen :)

Vad använder du för parfym? Oj olika. Tror att det är Rihanna jag använder oftast.

Vad hade du velat ändra gällande dig själv? Svårt. Nån kroppsdel vill jag väl egentligen inte ändra. Klart att jag vill vara smal och vältränad men om jag vill det tillräckligt mycket så är det väl bara att börja träna och äta bättre. Så jag har inget bra svar. Jo jag önskar att jag kunde sluta bita på naglarna.

Hur ofta duschar du? Typ aldrig! Jag avskyr att duscha. Men däremot så badar jag nästan varje dag. Ibland flera gånger om dagen ;)

Vad älskar du? Mest av allt så älskar jag min lilleman!

Vad stör du dig på? Osäkerhet, otrohet och folk som vänder kappan efter vinden.

Är du pessimist eller optimist? Optimist. Tycker det mesta är fantastiskt

Har du dålig syn? Nä. Men jag hade inte gråtit om jag hade haft dålig syn. Har alltid velat ha glasögon :)

Vilken egenskap önskar du att du hade haft? Ja önskar att jag hade varit modigare. Att jag vågat prova på att kanske starta eget, kasta mig ut i det okända. Jag är på tok för mycket kontrollfreak!

Har du bra hälsa? Ja för 17. Jag är otränad men stark.

KÄRLEKSDRABBEL

Vad gjorde du senast på alla hjärtans dag? Pinsamt men jag minns inte. kanske åt middag med Royne?

Är du singel just nu? Näpp <3

Vilket är ditt favoritkärlekspar? mamma och Pappi <3

Hur länge har du varit olyckligt kär som längst?  Oj det vet jag inte. olyckligt kär vet jag inte om jag varit? Det vet mamma bättre än mig :)

Vad är det viktigaste i ett förhållande? Att man har roligt tillsammans och att man litar på varandra.

Hur ser drömbröllopet ut? Giganiskt och massvis av kärlek. Självklart planerat ut i minsta detalj av mig :)

Gillar du romantik? Ja. Men det får inte bli för mycket lullull

Favoritkärlekslåt? Hero

VÄNSKAP

Vem vet mest om dig? Therese

Vem smsar du oftast med av dina vänner? Helena tror jag

Vem ringde dig senast? Royne

Vad stod det i ditt senaste inkomna sms? Nattinatt natt darling <3

Litar du på alla dina vänner? Ja. Jag har blivit så gammal att jag inte har kvar dom jag inte litat på.

Vem har du känt längst? Om man inte räknar Therese så är det Sara.

Har du blivit sviken av en vän nyligen? Nä

Vem bråkade du senast med? Oj jag vet inte. Det är ju några år sedan jag bråkade med folk.

SKULLE DU KUNNA....

Resa jorden runt ensam?  Nä vet du vad!

Dejta en som suttit i fängelse? Nä. Eller jo, om det är superduper länge sen!

Hoppa fallskärm? Ja!

Ha ett långdistansförhållande? Oja, jag är det optimala för långdistansförhållande :)

Lägga ut naken/bikinibilder på dig själv? Bikini: ja! Nakenfis: Big no!

Jobba med något du inte tycker om för pengarna? Ja, men inte hur länge som helst

Ha ett öppet förhållande? Nej!

ÖVRIGT

Vart vill du bo i framtiden? Jag vill bo kvar i Hedemora

Vad skulle du vilja jobba som? Vad vill jag bli när jag blir stor? Vet inte. Men jag vill prova på att jobba på kontor. Eller som receptionist.

Vad vill du ha just nu? Semester! Jag har precis kollat runt på resor till gran canaria :)

Om du vore en film/seriekaraktär, vem hade du varit? Oj! Vet inte. Vill gärna vara Bella i twilight.

Vilken kändis ser du upp till? Kanske Jessica Wahlgren. Hon balanserar livet som toppenmamma men livet med sina vänner och champagne perfekt.

Vad brukar du äta till frukost? Äter inte frukost.

Har du gjort en audition någon gång? Nej.

Den snyggaste svenska artisten? Jill Johnsson

Vilket land vill du resa till och varför? Gran Canaria. Sangria, sol, trevligt sällskap och massvismed skratt.

Har du någon fobi? Ja, jag gillar absolut inte fötter!
 
 
Det var kul! Nu är jag trött och ska borsta gaddarna. Kanske mammi vill luncha i morrn? Friterade jätteräkor på thaien ;) Puss!
 
 


Vart lägger du upp denna lista? På bloggisen;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback