Stugmys!

Idag kom vi hem efter en natt i stugan. Vi har haft danstävling, eller rättare sagt, Alex och Therese hade danstävling. Alex vann såklart men Therese kämpade tappert!



















Amanda fick vara med i källaren en stund där det var restaurang med Alex som kock och servitör. Han tjänade 450 spänn på att sälja vindruvor, godis och ostkrokar... Smart grabb det där!







I morse innan vi åkte hem så tog vi en prommis till lokalen där min fest ska äga rum om 4 veckor. Räknade sittplatser och provade ljudet. Det är inte perfekt med Classe skulle fixa det. Tack.








Älskade Juha kom upp med en filmkamera i morse också. Wiiiii!!!!! Det kommer bli sååå bra :-)

Trevlig lördag kompisar. Vad gör ni idag tro? Jag vill nog bara vara hemma.. och surfa på mitt nya fiberinternet! Det är av superkul :-) Alex kollar just nu på netflix från sitt ps4. Sjukt bra bild och mottagning. Tack Kalle på banhof för allt krångel du gjorde för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback