Söndag kväll

Jahapp då har en ny vecka gått. En vecka till sen är det sportlov för lilleman. Han tar lov redan på onsdag för att åka på lyxkryssning i norge med pappi och familj på den sidan. Lyxunge! Sen ska vi försöka hitta på nåt kul från onsdagen efter då jag får tillbaka honom. Jag tänker mig slalom i gberg och en resa... Kanske sthlm?

Idag har vi hängt hela dagen i vhyttan. Det har spelats innebandy och jäklar vad bra dom var idag <3


Jag var bullansvarig till kiosken idag! Så gårdagskvällen spenderades i köket för att baka bullar. Det slutade med 70 bullar i sopen. Jag är skitdålig på att baka bullar! 


19.30 panikåkte jag till hemköp. Heja hemköp!


Jag och Therese åkte till blge en dag i veckan också för lite shopping. Där hängde vi med Roger, Alex och Alice en sväng och jag högg naturligtvis Alice för lite bebisrace ;)


älskar bebisar!

Nu är det söndagsfilm som gäller och jobb i morrn!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback