Stockholm i mitt ❤

I morgon tar vi med våra överfulla väskor och sätter oss på tåget som åker mot stockholm. Vi ser fram emot en helg av massa mys, lek, god mat, smaskigt fika och annat skoj. Vi har bokat tekniska museet på lördag hela dagen men det är lite ovisst vad vi ska göra på fredag eftermiddag. Vi landar 12.15 och ska luncha sen iväg på nåt skoj. Skansen kanske? Kanske nåt coolt lekland? Junibacken är väl skoj? Hur är det när man är 7 år och ska åka tunnelbana och buss? Förra året fick han åka med mig på mitt kort, men nu? Ska han ha eget? Äsch det kommer bli asbra :) Förra året hade vi skitkul!



Annars när jag åker till Helena slår vi klackarna i taket men den här helgen är det bara mys på schemat!


Längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback