En liten lista

1. Vem är din bästa vän? Svårt.. Alex är min roligaste vän iaf ;)

2. Vad har du för skostorlek? 38

3. Brukar du skratta för dig själv? Oja ofta
4. Vilket är ditt favoritnummer? 4
5. Vad var det senaste du åt? ost och kex
6. Om du var en krita, vilken färg skulle du vara då? Lila
7. Hur är vädret just nu? Väldans mycket snö. Snöar just nu
8. Vem var den senaste personen du pratade med i telefon? Therese

9. Vad är det första du ser hos det motsatta könet? Helheten och hur han rör sig

10. Tv eller dator? Tv, öppnar väldigt sällan datorn

11. Favorit TV-program? Ensam mamma söker, bonde söker fru eller matlagningsprogram

12. Har du några syskon? Lillatytter Therese
13. Längd? 173 cm
14. Hårfärg? Har inte haft min "vanliga" på måååånga år. Men det är nåt råttfärgat skit
15. Ögonfärg? Melerade. Blå, grå, gröna
16. Använder du kontaktlinser? Nej
17. Favorit högtid? Julafton
18. Favorit månad? Juli eller augusti.. augusti tar jag
19. Har du gråtit någon gång utan någon anledning? Ja visst :)
20. Vilken var den senaste filmen du såg? Nån skitdålig på netflix.. usch vad den var dålig
21. Favoritdag på året? Alex födelsedag.. eller kanske min ;) Detta år blir dagen innan vi åker utomlands. Älskar tiden precis innan nåt kul händer!
22. Är du för blyg för att fråga ut någon på dejt? Oj hjälp. Ja kanske
23. Kan du stå på huvudet (utan att luta dig mot en vägg)? Haha nä det tror jag verkligen inte!
24. Kramar eller kyssar? Kramar
25. Choklad eller vanilj? Choklad!
26. Har du tattueringar? Nopp :(

27. Vad lyssnar du på just nu? Gordie shore. Dåligt

28. Är du kär i någon kändis? Kär? Näpp. Är bara kär i Alex
29. Vilka böcker läser du just nu? Keplers nyaste
30. Piercingar?
31. Vad gör du just nu? Letar resor till turkiet i sommar. Men fritidsresor (det enda jag hade kvar) var sämre än apollo och ving. Billigare men sämre
32. Smöriga, naturella eller saltade popcorn? Saltade. Men smör är ju jävligt gott också
33. Hundar eller katter? Om jag måste välja så tar jag katter. Annars tycker jag våran hamster tar lagom med tid och är supersöt
34. Favoritblomma?  Orchidee (orkar inte kolla stavning)
35. Har du blivit påkommen göra något du inte får göra? ja det har jag säkert
36. Har du en bästa kompis i det motsatta könet?
37. Har du älskat någon nångång? oja
38. Vem vill du träffa just nu? Skulle vilja träffa Benji. Men han är på andra sidan jordklotet
39. Är du fortfarande vän med folk från skolan? Ja
40. Har du någon gång skjutit med en pistol? Luftgevär en gång?
41. Gillar du att flyga med flygplan? Nja. Jag blir sämre på det ju äldre jag blir. Men det är ok iaf
42. Höger eller vänster-hänt? Högerhänt
43. Hur många kuddar sover du med? 6 st. Konstigtdå jag inte gillar kuddar. Vill ha en platt jävel bara
44. Saknar du någon? Skulle vilja boka in en natt med Helena som vi har pratat om så länge. Sen vill jag åka till gbg och hänga med soffipropp. Och så vill jag bebismysa med Idas knodd.

 

 

Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback