Husvagnsägare och lyckligare än nånsin!

Har ni hört? Jag, Sussi Nilsson, har köpt husvagn. Jag trodde inte det skulle gå igenom då vagnen, i mina ögon, var för billig. Inga skador, väldigt fint yttre och inga fel inne. Nu var det 6 pers före mig som skulle titta på vagnen men snälla Zanna som jag känner sedan skola höll den till mig så jag fick titta först. Tack. Jag tog den på stört. Yes! Den är min min min min! Tack mamma och pappa för utan er hade jag inte kunnat köpt den. Tack för färg, tapeter och annat. Den är min <3

Jag har lagt min egna touch på den. Målat all faner och tapetserat om där jag kunde. Fått hjälp med govet och handlat massa inredning och gardiner. Det blir verkligen min drömvagn. Här kommer jag spendera måååånga timmar med mina favoriter. Tack å tack å tack! Har inga färdiga bilder utan det får komma efter helgen då jag åker på min jungfrufärd till borlänge. Men här är lite förebilder och kort på när förvandlingen är på G



















Visst blir det fint? Efter helgen ska jag lägga in kort då den är helt klar. Min fina fina vagn <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback